آنلاین نهال فروشگاه آنلاین انواع نهال درختی ثبت نام ورود سبد خرید 0

شگفتی های مصرف گلابی که از آن بی اطلاع هستید

شگفتی های مصرف گلابی که از آن بی اطلاع هستید

گلابی

از نظر طب قدیم ایران طبع آن سرد و خشک است. یکی از خواص مهم گلابی این است که آرام بخش و ضدغم و تب بر است.گلابی رفع کننده خفقان و تشنگی است. خوردن گلابی باعث باز شدن چهره می گردد.

کسانی که دچار بی خوابی می شوند از دم کرده برگ گلابی استفاده کنند. کسانی که سوء هاضمه دارند یک ساعت بعد از غذا گلابی میل کنند. گلابی در حاليکه ملین مزاج است بعد از لینت دادن به آن مزاج را قابض می کند.

بعد از خوردن گلابی از خوردن آب سرد پرهیز شود. افراد سالخورده از خوردن گلابی ترش خودداری کنند.. هیچ گاه با شکم خالی گلابی نخورید چون باعث چنگ زدن معده می شود. برگ درخت گلابی ضد اسهال و التیام دهنده زخم است. گلابی ترش مقوی معده و کبد است و صفرا را می کاهد.

آب گلابی مدر است. و نیز تصفیه کننده خون و دفع کننده اسید اوریک می باشد. یک ساعت بعد از غذا میل شود.

آب گلابی تأمین کننده عناصر معدنی مورد نیاز بدن است و برای انواع کم خونيها مفید است. آهسته و با فاصله میل شود

برای سنگینی معده که در اثر يبوست باشد و صفرا و زردآب بر آن غلبه کزد باشد گلابی را همراه شکر میل نمایید.

آب گلابی برطرف کننده خستگی عمومی بدن است. صبح بهترین وقت برای رفع خستگی است. آب گلابی درمان کننده اسهال های ساده می باشد. گلابی برای مبتلایان به بیماری رماتیسم، نقرس، درد مفاصل و فشار خون بالا  بسیار خوبی است.

افرادی که تیروئید دارند در برنامه غذایی خود گلابی را قرار دهند. گلابی را با پوست بخورید. گلابی تقویت کننده عضله قلب است. کسانی که میگرن دارند روزی یک عدد گلابی بخورند(عصرها) فسفر موجود در گلابی باعث می شود که تعادل عصبی برقرار گردد.

مقالات مرتبط
راه های شناخت نهال خوب اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر نهال گردو کوپه کانادایی فروش فوق العاده نهال گردو کوپه کانادایی اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر نهال آنلاین فروش نهال‌های گلدانی اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر چرا باید هلو بخوریم اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر شگفتی های مصرف گلابی که از آن بی اطلاع هستید اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر بیش از ۵ خواص بی نظیر شلیل اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر عجایب سیب که هرگز نمیدانستید! اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر کاشت و پرورش درخت هلو اموزش دسته بندی نشده ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر پرورش نهال سیب اموزش ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر ۱۰ میوه برتر و خوش طعم و پر از ویتامین اخبار و مقالات ادامه ... ✛ توضیحات بیشتر
online_nahal Follow
322posts 15.5Kfollowers 7,557following
آنلاین نهال 👜🎒👛 فروش نهالهای مثمر و غیرمثمر
زیر نظر جهاد کشاورزی با 30 سال سابقه
ارسال با پایانه اتوبوسرانی و تیپاکس
مدیریت ستار رمضانی
17Street,Miandoab
onlinenahal.com
درباره مـا
آنلاین نهال بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – نهال فروشی – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.این شرکت سالیانه ۵ هکتار نهالستان از انواع نهال پیوندی و غیر پیوندی گردو زیر کشت دارد.که سالیانه حدود ۳۰۰ هزار اصله نهال شناسنامه دار و مجوزدار تولید می کند و به داخل و خارج از کشور صادر می کند